اولین مناظره
ضمن عرض سلام و خسته نباشی به همه دوستان عزیز و همکلاسی های خوبم
این مطلب یه فرقی با بقیه مطالب داره ، اونم اینه که از مشهد دارم بروز میشم و اولین مناظره رو با نام متبرک حضرت رضا و درجوار ملکوتی این امام همام آغاز می کنیم و انشالله به خوبی و خوشی هم تا پایان کار ادامه پیدا کنه.
از طرف همه دوستان نائب الزیاره هستم و برای همه بچه ها حتما حتما دعا می کنم.
بحث اولین مناظره : روابط دانشجویان دختر و پسر (بودن یا نبودن)
تاریخ برگزاری : روز پنج شنبه مورخه ۲۶ اسفند سال ۱۳۸۹
ساعت برگزاری : از ۱۰ صبح تا 10 شب روز پنج شنبه
مناظره کنندگان : مخالفين (سيد محمد بهار و خانم مهسا اشتياقي) موافقين (فهيمه بابايي - خانم سحر جهانگیر) لطفا سريع تر به مناظره بپيونديد!!!!
آخرین مهلت برای ثبت نام و شرکت در مناظره : روز سه شنبه مورخه ۲۴ اسفند
از همه عزیزان (خواهران و برادران) در خواست می گردد چنانچه تمایل دارند در این مناظره شرکت کنند هرچه سریع تر در قسمت نظرات نوع نگاه خود را مشخص کرده (موافقت و یا مخالفت) و ثبت نام نمایند.
من الله توفیق (منتظر حضور گرم شما در مناظره هستیم)
هم شاعر مرد همکلاسی خوب است