مسابقه پیامکی (نوآوری دیگری در وبلاگ....)
نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
یا ربیع الانام
اعیاد بزرگتری در راه است...
تا ظهور فقط چند لحظه دیگر باقی مانده
جهان به نفس نفس افتاده است
ضمن عرض تبریک به مناسبت عید نوروز و پدیدار شدن بخش اعظمی از حوادث پیش از ظهور برآن شدیم تا نوآوری دیگری در وبلاگ بیافرینیم که برای نخستین بار در میان همه وب های کلاسی دانشگاه اتفاق می افتد.
این امر با همکاری موسسه مبشران ظهور برای اولین بار در وب های کلاسی برگزار می گردد.
با استعانت از مولایمان حضرت مهدی - ارواحنا له الفداه - و به امید شرکت گسترده همه عزیزان در این مسابقه جوایز را به شرح ذیل اعلام می داریم:
هر هفته به دو نفر از برندگان یک کارت شارژ ایرانسل یا همراه اول به مبلغ : 20000 ریال
هر دو هفته به یک نفر از برگزیدگان مبلغ 50000 ریال وجه نقد
و هر ماه به یک نفر از عزیزان مبلغ 100000 ریال وجه نقد تعلق می گیرد.
هر هفته سه سوال تستی در مورد ظهور و حضرت مهدی (عج) طرح می گردد که به صورت پیامکی می بایست به آن پاسخ دهید. شرکت برای عموم آزاد است (اولویت با دانشجویان شریف دانشگاه شاهد است).
اولین مسابقه انشالله از تاریخ شنبه 6 فروردین ماه 1390 آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. روزهای پنج شنبه هر هفته از میان کسانی که پاسخ های صحیح را ارسال کرده اند قرعه کشی صورت گرفته و اسامی برندگان در همین وبلاگ اعلام می شود.
اطلاعات تکمیلی و شماره برای ارسال پیامک به زودی اعلام خواهد شد.
لطفا به دوستانتان اطلاع دهید.











.jpg)



هم شاعر مرد همکلاسی خوب است