مسابقه پیامکی (نوآوری دیگری در وبلاگ....)

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار


یا ربیع الانام

اعیاد بزرگتری در راه است...


تا ظهور فقط چند لحظه دیگر باقی مانده

جهان به نفس نفس افتاده است


ضمن عرض تبریک به مناسبت عید نوروز و پدیدار شدن بخش اعظمی از حوادث پیش از ظهور برآن شدیم تا نوآوری دیگری در وبلاگ بیافرینیم که برای نخستین بار در میان همه وب های کلاسی دانشگاه اتفاق می افتد.

این امر  با همکاری موسسه مبشران ظهور برای اولین بار در وب های کلاسی برگزار می گردد.

با استعانت از مولایمان حضرت مهدی - ارواحنا له الفداه - و به امید شرکت گسترده همه عزیزان در این مسابقه جوایز را به شرح ذیل اعلام می داریم:

هر هفته به دو نفر از برندگان یک کارت شارژ ایرانسل یا همراه اول به مبلغ : 20000 ریال

هر دو هفته به یک نفر از برگزیدگان مبلغ 50000 ریال وجه نقد

و هر ماه به یک نفر از عزیزان مبلغ 100000 ریال وجه نقد تعلق می گیرد.

هر هفته سه سوال تستی در مورد ظهور و حضرت مهدی (عج) طرح می گردد که به صورت پیامکی می بایست به آن پاسخ دهید. شرکت برای عموم آزاد است (اولویت با دانشجویان شریف دانشگاه شاهد است).

اولین مسابقه انشالله از تاریخ شنبه 6 فروردین ماه 1390 آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. روزهای پنج شنبه هر هفته از میان کسانی که پاسخ های صحیح را ارسال کرده اند قرعه کشی صورت گرفته و اسامی برندگان در همین وبلاگ اعلام می شود.

اطلاعات تکمیلی و شماره برای ارسال پیامک به زودی اعلام خواهد شد.


لطفا به دوستانتان اطلاع دهید.

بهار آمد اما بهار نيامد

در این خلوت پری رویی نیامد            صدای پای آهویی نیامد

بهار رفته باز آمد دوباره                       به بام،پرستویی نیامد

بازهم سال جدیدی آغاز شد. انگار همین دیروز بود که سر سفره هفت سین سال 8۹ نشسته بودیم، سالها چه زود می گذرند! چنان سریع که اگر به سرعت برق و باد توصیفش کنیم چندان بیراه نگفته ایم.

چند سالی است که همه چیز نوید آمدنش را می دهد، حتی زشتی ها و پلشتی ها، قلب ها به تپش افتاده و چشم های منتظر بی تاب آمدنش هستند. گویی تمام پیشگویی ها به حقیقت پیوسته اند و آثار آمدنش یکی یکی نمایان می شوند. جنگ و خونریزی در گوشه گوشه دنیا، حرص و آز مردم دون صفت و بی حرمتی به اماکن متبرکه، کشت و کشتار مردم بی دفاع و ظلم و تعدی به حقوق مسلم انسان ها، افزایش فساد و فحشاء و ارتکاب انواع جنایات و بالاخره بی تفاوتی و سکوت حیرت آور در برابر همه این گناهان کبیره، همه و همه نشان از آمدن آن منجی بزرگ داشتند. اما چرا نیامد؟   

آیا در سال جدید به کارنامه سال گذشته مان رجوع کرده ایم، اگر منصفانه قضاوت کنیم چه معدلی به آن خواهیم داد، چند نمره با قلم قرمز بر کارنامه مان ثبت شده است؟ چند بار مرتکب گناه شده ایم؟ چقدر محافظه کارانه رفتار کرده ایم و با خودخواهی و خودپسندی، برای منافع شخصی و لذایذ دنیوی، از گفتن خوبی ها امتناع ورزیده و از بدی ها چشم پوشیده ایم، یا اصلاً چند قدم در راه خیر و نیکی گام برداشتیم. چند دل را شاد کردیم و خاطری را آرامش بخشیدیم؟ تا چه اندازه در اجرای فرامین الهی کوشا بودیم و از ارتکاب گناهان دست کشیدیم؟ هیچ سعی کرده ایم در آغاز سال جدید با تحول طبیعت ما نیز متحول شویم، یا تنها به زبان گفتیم حَول حالَنا الی اَحسن الحال، تا چه حد از ایام عید بهره بردیم و از غرور و ناسپاسی مان نسبت به پدر و مادر و بزرگان و آشنایان کاستیم و در مقابل حامیان دوران ناتوانی مان سر خاکساری و تعظیم فرود آوردیم.

در طول دید و بازدیدهایی که داشتیم پیوند میان دل ها را محکم ساختیم یا اینکه نه، محفل انس و الفت و دوستی را به مجلس غیبت و تهمت و تمسخر بدل کردیم. روز سیزدهم نوروز وقتی سبزه هفت سین عیدمان را گره زدیم و به آب انداختیم، آیا بدیهایمان را نیز به جریان آب سپرده ایم تا به دور از وسوسه های شیطانی، زلال و پاکیزه، لیاقت یدک کشیدن صفت دوستداران آن یگانه منجی عالم بشریت را بیابیم و ما را منتظران حقیقی آن والا گوهر پاک سرشت نام نهند. به راستی آنچنان که باید، بالهای استقبالمان را برای روبش راه و خاکساری درگاهش گشوده ایم که چشم به راه آمدنش به نظاره ایستاده ایم و هر دم گلایه نیامدنش را سر می دهیم. 

اکنون بهاری دیگر آمده و عالم،رستاخیزی دوباره آغاز کرده است. طبیعت جانی دوباره یافته و درختان خموده، سر برافراشته، دستها را به آسمان بلند کرده، شکرگزاری می کنند. خیلی ها در این چند روز آغازین سال منتظرت بودند، خیلی ها در همان لحظه تحویل سال از خدا طلب تعجیل در ظهور نمودند. جمعه به جمعه چشم به راه بودیم تا در سپیده ای دیده به جمالت روشن کنیم و آخر کلام اینکه، در وصف تو نمی گنجد آنجا که گفته اند با یک گل بهار نمی شود؛ گل فاطمه هر جا بیاید، آنجا قطعه ای از بهشت است.

بايد بهار بود تا بهار را حس كرد.بهار را كه حس كردي عطر و بويش را حس ميكني.عطر و بويش را حس كن تا آمدنش را حس كني.آمدنش را حس كن تا وجودش را حس كني.

خرم آباد (شهر گردشگران)

  عید نوروز مبارک باد

  

    شهر خرم آباد با قدمت بیش از 3هزار سال از قدیمی ترین شهرهای جهان محسوب شده و سکونتگاه مردمی خونگرم و مهربان و فهیم و اهل ادب و مهمان نواز است که سالانه پذیرای هزاران مسافر در نوروز می باشند و این مسافران همیشه، از این خطه ی شهید پرور به عنوان شهری دوست داشتنی و خاطره انگیز یاد کرده اند.

   شهر خرم آباد که در زمان ایلامیان (اولین حکومت یکپارچه ایران) از پایتخت های آن بشمار می رفته دارای اماکن تاریخی و جاذبه های متعددی می باشد که از آن جمله می توان به قلعه فلک الافلاک (قدیمی ترین قلعه تماما آجری جهان متعلق به عهد ساسانی)، پل شکسته، منار، سنگ نبشته (از قدیمی ترین تاریخ نوشته ها. هم ردیف قانون نامه کوروش) ، گرداو بردینه (گرداب سنگی) و بسیاری آثار دیگر که البته این تعداد تنها معدودی از آنهاست که درون شهر واقع شده اند و تعداد کثیری نیز در اطراف شهر واقع هستند. 

   علاوه بر اماکن تاریخی، جاذبه های دینی شهر خرم آباد نیز حائز اهمیت هستند. مقبره حضرت زید بن علی بن حسین (ع) -فرزند خلف امام سجاد- در مرکز شهر از جایگاه ویژه ای در میان ساکنان شهر و همه شیعیان علوی و زیدی برخوردار است.

   از خیابان های زیبای شهر میتوان به خیابان زیبای مطهری اشاره کرد که در طول سال به دلیل انبوه درختان سربه فلک کشیده در اطراف آن ووجود پاساژهای زیبا و مدرن هیچگاهآفتاب به کف آن برخورد نمی کند. (حتی در ظهر تابستان) همچنین بخاطر وجود رودخانه خرم رود در کنار این خیابان زیبایی و طراوت آن صدچندان شده است.

   مناطق سحرانگیز و دیدنی خرم آباد آنقدر زیاد و دیدنی ست که در این متن کوتاه هرگز نخواهم تنواست آن را وصف کنم اما به گوشه ای از آن اشاره ای میکنم. پارک و دریاچه طبیعی کیو (یزرگترین دریاچه درون شهری کشور) و پارک صخره ای در میانه شهر خودنمایی می کنند. همچنین دشت های محسورکننده لاله های واژگون بر زیبایی طبیعت فاخر خرم آباد افزوده است.

   در ادامه ذکر این نکته را لازم می دانم که به دلیل آب و هوای مطبوع و قرار گرفتن آن در منطقه معتدله سال گذشته این شهر به عنوان بهترین شهر آسیا از طرف یونسکو (وابسته به سازمان ملل) انتخاب گردید و با بودجه مشخص شده جهانی هم اکنون در حال ساخت پارک وحش و هتل های بلندمرتبه بر بلندای کوه های سربه فلک کشیده خرم آباد هستند که به زودی بر زیبایی شهر خواهند افزود/ انشالله

در پایان از همه دوستان و هم کلاسی های عزیز دعوت می شود که عید را در شهر تاریخی خرم آباد و میان مردم بافرهنگ و فهیم و متمدن خرم آبادی بگذرانند.


قدوم شما را ارج مینهیم. در شهر افسانه ای خرم آباد منتظرتان هستیم.


2 مطلب جالب


سلام بچه ها. امیدوارم حال همه تون خوب باشه و حسابی بهتون خوش بگذرده. دوتا مطلب تووووپ گذاشتم که امیدوارم از خوندن و دیدنشون لذت ببرید.


مطلب اول : ۷ رسم عجیب سال نو در کشورهای مختلف (به مناسبت عيد)


1. در اسپانیا و مكزیك انتظار تحویل سال نو با دوازده حبه انگور همراه است. هركس با دوازده حبه انگور منتظر اعلام ساعت ۱۲ نیمه شب ۳۱ دسامبر می‌شود. رأس ساعت ۱۲ با نواختن هر ضربه ساعت هر كس یك حبه انگور در دهان می‌گذارد و با پایان یافتن انگورها جشن سال نو آغاز می‌شود


نوروز عید پژوهشگری

براي ديدن ادامه “عكس هاي عيد در كشورهاي مختلف“ به ادامه مطلب مراجعه فرماييد

مطلب دوم: تاريخ مرموز آمريكا (عجيب و باورنكردني)

آبراهام لينكلن . جان اف كندي . ايران . آمريكا . مرموز . دانشگاه شاهد

از یک استاد تاریخ بخواهید این حقایق را شرح دهد....اگر بتواند


آبراهام لينكلن . جان اف كندي . ايران . آمريكا . مرموز . دانشگاه شاهد

آبراهام لینکلن در سال 1846 به سنا را یافت

جان. اف. کندی در سال1946 به سنا راه یافت

*******

آبراهام لینکن در سال 1860 به ریاست جمهوری انتخاب شد

جان. اف. کندی در سال 1960 به ریاست جمهوری انتخاب شد

*******

هر دو توجه خاص به حقوق بشر داشتند.

همسر هر دو در زمان زندگی در کاخ سفید فرزندشان را ازدست دادند

*******

هر دو رئیس جمهور در روز جمعه ترور شدند

تیر به سر هر دو رئیس جمهور اصابت کرد

حالا واقعاً حیرت آور می شود.....

اسم منشی لینکن کندی بود

اسم منشی کندی لینکلن بود

*******

هر دو توسط جنوبی ها ترور شدند

جانشين هر دو یک جنوبی به نام جانسون بودند

*******

اندرو جانسون که جانشین لینکلن شد در سال 1808 به دنیا آمده بود

لیندن جانسون که جانشین کندی شد در سال 1908 به دنيا آمده بود

*******

آبراهام لينكلن . جان اف كندي . ايران . آمريكا . مرموز . دانشگاه شاهد

جان ویلکس بوتس که لینکلن را ترور کرد متولد 1839 بود

لی هاروی اسوالد که کندی را ترور کرد متولد 1938 بود

*******

براي خواندن ادامه اين متن عجيب و جالب به ادامه مطلب مراجعه فرماييد

ادامه نوشته

جانم فدای رهبر


سخت است که از باغ و صنوبر گویم

از گلشن و قمری و کبوتر گویم

بگذار کنون که گمرهان لب بستند

فریاد کشم ز حب رهبر گویم

***

حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای

با خنده ی خود به درد ما خاتمه ای

زیباتر ازین نام ندیدم به جهان

سید علی حسینی خامنه ای

برای خواندن شعر در مورد نماز جمعه معروف آقا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه نوشته

گزارشی از یک حماسه

گزارش میدانی یک پژوهشگر از راهپیمایی 22 بهمن


هر چه به میدان آزادی نزدیک تر می شویم جمعیت متراکم تر و مردم با شور و حال تر می شوند. همه آمده اند. پیر و جوان. زن و مرد. تاریخ امروز در تقویم عشق ، بیست و دوم ماه یازدهم سال سی و دوم است. شاید انتظارها کمتر از این بود. اما همه آمده اند که بار دیگر تجدید میثاق کنند . آمده اند تا بگویند هنوز دوستت داریم انقلاب.


حس کنجکاوی امانم را بریده. می خواهم بدانم چه نیرویی باعث شده این جمعیت در این هوای سرد و بارانی به خیابان ها بیاید. نه می توانم آتش کنجکاوی ام را خاموش و نه می توانم جواب قانع کننده ای برای آن پیدا کنم. ضبط صوت خود را روشن می کنم. به راه می افتم تا آنچه را که می خواهم به دست بیاورم. حکمت را بجویید حتی اگر درچین باشد. اما من اینجا هستم و اطرافم پر است از حکمت.


اولین کسی که سراغش می روم مردی روحانی است با محاسنی جوگندمی. از او می خواهم که چند لحظه وقتش را در اختیار ما بگذارد، اما او با لبخندی پاسخ می دهد که فرزند 8 ساله اش را گم کرده و ما را به روحانی دیگری وامی گذارد. اما مگر کسی گم می شود در این همه پیدایی؟ آن دیگری با سعه ی صدر نزدیک می شود و می گوید: جوان های ما تغییری نکرده اند، همان نسل قبلی باولایت هستند. می گوید: این شور و حال ها و این حضورها در هیچ جای دنیا دیده نمی شود. آماده اند که از رهبر خود دفاع کنند و نظام را حفظ نمایند. از مصر می گوید. از فتنه می گوید. حتی شعر برایمان می خواند. شعرش را به یاد ندارم چون بعد از خداحافظی تازه متوجه خاموش بودن ضبط صوتم می شوم. جوانی است و بی تجربگی هایش.


ادامه این گزارش زیبا و واقعی را در ادامه مطلب بخوانید


ادامه نوشته

اربعین حسینی

 آفتاب: اینک قریب چهل روز از غروب غم فزای شهادت شقایق‌ها می‌گذرد؛ و اینک از صدای نحص شلاق خزان بر پیكر آلاله‌ها، اربعینی می‌گذرد و اسارت، سیلی، غربت، فریاد و بیدارگری سهم حاملان پیغام قاصدک های عترت و عظمت شد.
از آن روز تا امروز چهل روز در سوگ ابرمردی نشستیم كه حیات اسلام مدیون رگ‌های پاره پاره اوست. قصه سر و نیزه، قصه لب‌های خونین و قرآن، قصه سیلی و صورت گلگون كودک غمگین و تمام حقیقت هایی كه هر سال از پرده چشمان ما می گذرد را شنیده ایم.
اربعینی با دختر كوچک حسین (ع) مهر را در آغوش گرفتیم، ناله زدیم، درد دل‌ها گفتیم و شكوه‌ها روانه كردیم. اربعینی از عمق جان، فریاد یا حسین كشیدیم، بر سینه زدیم و خنده را حرام كردیم.
کربلا؛ این خارستان خشک و بی‌آب، دریای انسانیت و کمال است، اقیانوس بی کرانه‌ای است که در آن گوهر همه عظمت‌ها و خوبی‌ها به رنگ مظلومیت، یافتنی است؛ اما غواص قهار می‌طلبد. و هر کدام به فراخور حالمان از کربلا، محرم، عاشورا و اربعین، برداشتی داریم و بر اساس آن قضاوتی ....
در زیارت اربعین پیرامون فلسفه آن آمده است: و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک عن الجهاله و حیره‌الظلاله: حسین علیه السلام خون قلبش را به آستان الهی هدیه داد تا بندگان را از ظلمت جهل و نادانی و حیرت گمراهی رهایی بخشد.
و شیعه همیشه و در تمامى روزهاى سوگوارى حضرت سیدالشهداء علیه ‌السلام و از آن جمله روز اربعین آن حضرت، در زیارت و اقامه ماتم و عزادارى كوتاهى نكرده و از اینجاست كه امام حسن عسكرى ‏علیه‏‌السلام زیارت اربعین را از علایم ایمان شمرده است.
آرى، تنها زیارت اربعین سیدالشهداء علیه‏ السلام است كه مؤمن خالص را از دیگران تمیز مى‏دهد، و دوستان اهل بیت‏ علیهم‏ السلام را از غیر آنان جدا مى ‌كند. و مؤمن واقعى كسى است كه نگذارد آثار نهضت‏ حسین ‏علیه‏ السلام فراموش شود و در قدردانى و شركت در هدف آن حضرت كوتاهى نورزد.
پیروان و دوستان امام حسین ‏علیه‏ السلام امیدوارند تا از این طریق مشمول این حدیث نبوى شوند كه جابر بن عبدالله انصارى - از صحابه رسول خداصلى الله علیه و آله و سلم و نخستین زائر قبر حضرت ابا‏‌عبدالله در اولین اربعین سیدالشهداء روایت كرده است: «كسى كه قومى را دوست دارد با آنها محشور مى ‌شود و كسى كه عمل قومى را دوست دارد با ایشان شریک مى‌‏باشد».
 دل‌هایمان بی‌تاب سالار شهیدان، و چشمانمان بر مظلومانه ترین شهادت تاریخ همواره درخشان و بارانی باد.

رهبرم سید علی

روز دانشجو مبارک

آهن آبدیده را زنگ عوض نمی کند

چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند

به خیل دشمنان بگو به کوری دو چشمتان

مطیع امر رهبری رنگ عوض نمی کند

روز دانشجو ؛ روز حمایت از جمهوری اسلامی و استکبارستیزی

بر همه دانشجویان پیرو ولایت. مبارکباد


يك سوال و ديگر هيچ...

چون قرار است تا اطلاع ثانوي مطلبي روي وبلاگ قرار نگيرد (به خاطر مشكلات نرم افزاري به وجود آمده) اين مطلب را قرار دادم كه وبلاگ نشاط خود را از دست ندهد و همواره با نظرات زيبايتان ما را دلگرم و مصمم به ادامه كار نماييد. پس خواهشا به اين سوال پاسخ دهيد و نظر خود را در قسمت نطرات درج نماييد.
مجددا از همه دوستان به خاطر همكاريشان بسيار بسيار تشكر ميكنم. و با كمال افتخار اعلام ميكنم هيچ كلاسي اينطور بدون حاشيه و جنجال هاي رايج كلاسي نتوانسته وبلاگي به همت همه ي همكلاسي هاي مهربان داير نمايد. خدا را شكر ميكنم و از اعماق وجود به نمايندگي از همه دوستان رضايت خود ، نويسندگان و به تبع آن همه همكلاسي هايم را اعلام مينمايم.
ضمنا به بهترين پاسخ ها (روز سه شنبه / 16 آذر - روز دانشجو) هديه ناقابلي از طرف وبلاگ اهدا خواهد شد.

بهترين و بدترين خاطره خود را از كلاس بنويسيد


آخرين خبر: با سپاس از همه دوستان . آقاي محمدايراني به عنوان مدير وبلاگ از طرف همه دوستان انتخاب شد (باعدم كانديداتوري). زيرا عدم نامزدي هيچ يك از عزيزان مهر تاييدي است بر اينكه تنها نامزد مطرح مورد وثوق تمام همكلاسي هاست
پايان خبر/ من الله توفيق

بيانيه شماره دو/ جنبش فراتعطيلي طلب كلاس/ جفتك

با عرض سلام خدمت همه همراهان جنبش؛ بيانيه شماره دو را به شرح زیر خدمت همه عزيزان تقديم ميكنم:

دوستان من؛

امروز اوضاع به گونه اي درآمده كه تشخيص روز تعطيل از غير تعطيل براي جنبش هم سخت شده است. همه در كفش ما پا ميكنند حتي به تازگي در پاي ما كفش هم ميكنند. يك روز دولت تعطيل ميكند ، يك روز شهرداري ، يكروز .... اين چه بساطي است پس ما كي را تعطيل كنيم؟؟؟ يك بينش عميق نياز دارد تا فهميد چه روزهايي براي تعطيلي مناسب هستند. البته خدا رو شكر جز عده بسيار قليلي از دانشجويان بي بينش، ۹۹٪ داراي نگاه عميق هستن و مسئولين جنبش هم خدارا شكر از اين بينش بي دريغ نيستند.

بزرگواران و بزرگ واران (توجه كنيد خيلي بين اين دوتا فرق هست/ بينش لازم داره)

ما نمي خواهيم كلاس را به تعطيلي بكشانيم بلكه كلاس مدام از ما ميخواهد كه به تعطيلي كشيده شويم و دست از سر ما برنمي دارد. برخي از دوستان ناباب به تازگي نظر داده اند كه ديگر كلاس را تعطيل نكنيم ولي زهي خيال باطل. ما فريب شما را نخورده و به راه خود ادامه خواهيم داد.

شجاعان بي باك

چگونه عده اي با نام عظيم (جفتك) ميخواهند در ميان همكلاسي ها تفرقه ايجاد كنند؟؟؟ آيا نمي بينيد كه بعضي ها مي خواهند براي بي كفايت نشان دادن جنبش ، زودتر از موعد مقرر كلاس را تعطيل كنند؟؟؟ اما ما اجازه اينچنين شيطنت هايي را نخواهيم داد و به تازگي مطلع شده ايم كه استكبار جهاني و اسراييل خونخوار پشت اين برنامه هستند... ميخواهند تفرقه ايجاد كنند/ نگذاريد عزيزان

دلاور مردان و شيرزنان

كلاس در خطر است. من خطر ميبينم به وضوح . حتي چيزهايي به من رسيده كه برخي چيزها به شدت چيز شده اند كه نگذارند ما چيزي بشويم ولي ما چيزتر از اين چيزهاييم. و به كوري چشمانشان،  چيزشان را  چيز ميكنيم. (فتنه شان را خنثي ميكنيم). در كل اتحاد خودتان را از دست ندهيد.

فرزندان جنبش

اين آخرين تصميم بزرگ اين ترم است؛ بعد از عاشورا و تاسوعا هيچ يك از افراد كلاس در صحن علني و غير علني دانشگاه حاضر نگردند تا مشت محكمي باشد بر دهان ياوه گوياني كه با رسانه هاي عظيم الجثه خود تبليغ ميكنند كه كلاس ما متحد نيست.

آري، در اين برهه حساس تاريخي بار ديگر اثبات ميكنيم كه ما پشت هم هستيم وشعار اين بيانيه نيز اين است:

تعطيلي عاشورا و تاسوعا

همكلاسي؛ حق مسلّم ما

بيانيه شماره دو

جنبش فراتعطيلي طلب كلاس (جفتك)

 

هم كلاسي - تعطيلي - اتحاد - عاشورا و تاسوعا

اين هم عكسي از اتحاد بچه هاي كلاس

عید غدیر خم

غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده «خم» به جام محبت دوست داران پیامبر و خاندانش جارى است. غدیر، شایسته هر ثناست که وحى از او پیراست و محمد بدو آراست و اسلام از او برخاست. غدیر، تفسیر بدر و احد و شأن نزول صفین و نهروان است. بدر، عدالت مى خواست؛ احد، شجاعت آرزو مى کرد؛ خیبر تماشاى صداقت را تمنا داشت و غدیر، آمین آن همه ثنا و دعا بود. غدیر، روز انسان است. غدیر، تداوم رسالت محمد صلى الله علیه و آله در ولایت على علیه السلام است. غدیر، عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر، عید عدالت و رهبرى است. عید امامت و ولایت بر عاشقان مبارک باد.

ضمنا به همه سادات عزیز (مخصوصا آقای سیدمحمد بهار) تبریک عرض میکنیم