مسابقه پیامکی (نوآوری دیگری در وبلاگ....)

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار


یا ربیع الانام

اعیاد بزرگتری در راه است...


تا ظهور فقط چند لحظه دیگر باقی مانده

جهان به نفس نفس افتاده است


ضمن عرض تبریک به مناسبت عید نوروز و پدیدار شدن بخش اعظمی از حوادث پیش از ظهور برآن شدیم تا نوآوری دیگری در وبلاگ بیافرینیم که برای نخستین بار در میان همه وب های کلاسی دانشگاه اتفاق می افتد.

این امر  با همکاری موسسه مبشران ظهور برای اولین بار در وب های کلاسی برگزار می گردد.

با استعانت از مولایمان حضرت مهدی - ارواحنا له الفداه - و به امید شرکت گسترده همه عزیزان در این مسابقه جوایز را به شرح ذیل اعلام می داریم:

هر هفته به دو نفر از برندگان یک کارت شارژ ایرانسل یا همراه اول به مبلغ : 20000 ریال

هر دو هفته به یک نفر از برگزیدگان مبلغ 50000 ریال وجه نقد

و هر ماه به یک نفر از عزیزان مبلغ 100000 ریال وجه نقد تعلق می گیرد.

هر هفته سه سوال تستی در مورد ظهور و حضرت مهدی (عج) طرح می گردد که به صورت پیامکی می بایست به آن پاسخ دهید. شرکت برای عموم آزاد است (اولویت با دانشجویان شریف دانشگاه شاهد است).

اولین مسابقه انشالله از تاریخ شنبه 6 فروردین ماه 1390 آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. روزهای پنج شنبه هر هفته از میان کسانی که پاسخ های صحیح را ارسال کرده اند قرعه کشی صورت گرفته و اسامی برندگان در همین وبلاگ اعلام می شود.

اطلاعات تکمیلی و شماره برای ارسال پیامک به زودی اعلام خواهد شد.


لطفا به دوستانتان اطلاع دهید.

خبرگزاری ها از کلاس ما می گویند

موج خبری


به نقل از خبرگزاری قل مراد نیوز امروز در کلاس روانشناسی اجتماعی اتحاد کلاس بار دیگر به اثبات رسید و به جهانیان اثبات شد که این مخالفت ها و تندروی هایی که توسط فرقه منحرف در کلاس (فتنه گران گوشه نشین) صورت می گیرد سراسر پوچ و بی معناست.

این خبرگزاری در بخشی از خبر ویژه خود آورده است: فتنه گران کلاس با وجود این اتحاد باز هم لب به سخن نگشودند و بار دیگر از این موج عظیم کناره گرفتند.

خبرگزاری بی نمک آنلاین در بخشی از تیتر اصلی سایت خود آورد : مجتبی صفاری (معروف به...) حادثه آفرید. در مشروح این خبر آورده شده که : مجتبی صفاری که مدت ها در صف گوشه نشینان و ساکتین بود ناگهان به سخن آمد و شروع به ضایع کردن بیگانگان نمود.

بی نمک آنلاین خاطر نشان کرد: حمایت های بی دریغ خواهران و برادران همکلاس باعث به وجد آمدن وی و تیکه پراکنی های شدید این صفاری به اعضای بیگانه کلاس شد.

روزنامه خرخون های پاینده که از مخالفین سرسخت جنبش فراتعطیلی طلب کلاس (جفتک) و دانشجویان حامی آن به شمار می رود در اقدامی بی سابقه در شماره صبح امروز خود از حمایت بی نظیر دانشجویان کلاس از یکدیگر ، تقدیر به عمل آورده و خود را حامی آنها دانست.

سردبیر این روزنامه که به طیف خرخون ها وابسته است در سرمقاله خود اینطور آورده: وقتی مطلع شدم که جنبش و وبلاگ کلاسی این دوستان پژوهشگر ، چقدر باعث پیشرفت در اتحادشان شده ، اشک در چشمانم حلقه زد و با دو دست خود محکم روی سرم کوبیدم.

تلویزیون کشور زرشکستان با پخش تصاویری از این واقعه و زیرنویس صحبت های بچه های کلاس اعلام کرد: دانشجویان پژوهشگری 89 به خاطر حرف های برخی خانم ها در مورد اتحاد و نشانه گرفتن یک بیگانه نفوذی بار دیگر اتحاد خود را به دشمنان نشان دادند و اثبات کردند که کلاس واقعا خوبی دارند.

خبرگزاری abc که متعلق به کشور انگلیس است ضمن قدردانی از این حرکت شجاعانه آن را برخوردی ضد نظام دانست و از حامیان آن به شدت حمایت کرد (البته این حمایت از طرف همه رد شد و کشورهای بیگانه مجددا ضایع شدند)

سایت زکی پدیا (بزرگترین مرجع زکی) در بخشی ازسرمقاله خود در مورد امروز (8 اسفند) گفت: مردان و زنان سلحشور کلاس پژوهشگری بار دیگر حماسه آفریدند. در جای دیگر افزوده: این کلاس آنقدر حماسه آفریده است که انسان حالش بهم می خورد. ما می ترسیم که حسودان  بیش از این بترکند و آمار مرگ و میر زیاد شود. حتی برخی از جنبش های حقوق بشر خواستار لغو این کلاس شده اند. طبق  آخرین آمار تا کنون دانشجویان این کلاس مسئول ترکیدگی بیش از 1173896 نفر از حسادت می باشند.

همچنین روسای جمهور و وزرای کشورهای پیچکستان، بالبور، تسکئوراسکی، تهتهورام، جزایر قمادیر و بسیاری کشورهای دیگر در پیام های جداگانه ای این حماسه عظیم را به دانشجویان و جنبش فراتعطیلی طلب کلاس و همه اعضای آن تبریک گفته و خواستار ارتباطات بیشتر با این کلاس قوی و توسعه یافته شدند.

این درد مشترک......

به نام خداوند بخشنده مهربان

من اگر برخیزم ، تو اگر برخیزی ، همه برمی خیزند.....


زمانی که این متن رو به رشته تحریر درمیارم سرشار از دوستی و صداقتم و میخوام شما هم هرچه زودتر نظرتون رو اعلام کنید چنانکه این درد رو داشتید انشالله با اتحاد و همدلی، نامه ای تهیه کرده و به سرکار خانم حیدری نسب و ریاست دانشکده تقدیم کنیم.


همانطور که همه دوستان مطلع هستند نمرات امتحان درس مبانی روانشناسی بسیار ضعیف هستند و در این نامه از ایشان میخواهیم که به دلیل مشکلات عدیده ای که وجود داشته نمرات را روی میانگین برده (یعنی به همه دانشجویان به یک میزان نمره ای تعلق بگیرد) و یا چنانچه این امر محقق نشد لااقل این کار ما باعث می شود که در سال های آتی برای دیگر دانشجویانی که با سرکار خانم حیدری نسب درس خواهند داشت از لطف ایشان در مورد این طرز نمره دادن در امان بمانند.


متنی را که در ادامه مطلب مطالعه می فرمایید چنانچه مورد تایید حداقل 70% دوستان همکلاسی قرار گرفت انشالله روز چهارشنبه چاپ ، امضا و به خدمت این استاد محترم ، ریاست دانشکده و مدیر گروه تسلیم خواهد شد. لذا در قسمت نظرات، موافقت و یا عدم توافق خود را اعلام کنید.

 

آخرین خبر از پیگیری های صورت گرفته:

 

جناب آقای ذولفقاری (مدیر محترم گروه علوم اجتماعی) از نگارش این نامه بسیار خشنود شدند و قول مساعد دادند که همین امشب (چهارشنبه)با مدیر گروه روانشناسی تماس حاصل نموده و ناراحتی ما را از این موضوع اعلام نمایند. خدا را شکر که تمام تلاش خود را کردیم و چنانکه به نتیجه برسیم بسیار عالی است و اگر نتیجه ای در بر نداشت لااقل نزد وجدان خود آسوده خاطریم چون تمام تلاش خود را به کار بستیم.

ضمنا این اقدام ما باعث اقتدار کلاس و نشان دادن عیوب احتمالی اساتید بعدی و مواظبت آنها از برخورد های خود خواهد بود.

 

انشالله خیر است.......

 

درددل گروهی از دانشجویان با استاد خود:


ادامه نوشته

برنامه امتحانات ترم


....این برنامه با درج تغییرات انجام شده در تاریخ امتحانات است کامل و بدون نقص....


نام درس
منابع امتحان
تاریخ امتحان ساعت امتحان
فارسی عمومی
کل جزوه
۱۳/۱۰/۸۹ 13-15

زبان پیش
کتاب active درس 1تا6

۱۵/۱۰/۸۹ 13-15
ریاضی پایهکل جزوه استاد
20/۱۰/۸۹ 10-12
مبانی جامعه شناسی
فصل های 1و2و3و4و5و7و11و12
۲۱/۱۰/۸۹ 8-10
مبانی روانشناسی
فصل های 3. 7. 8. 12. 13. 14. 15
 در ضمن ص276 و 445 و446 و448 حذف است
۲۳/۱۰/۸۹ 13-15
تاریخ اسلامکل کتاب به جز(مقدمه و فصل آخر) ۲۶/۱۰/۸۹ 13-15
با سلام خدمت شما دوستان محترم همکلاسی

امیدوارم که این ترم را با خوبی و خوشی دنبال کرده باشید .با توجه به در خواست عده ای از دوستان محترم همکلاسی نسبت به قرار گرفتن برنامه امتحانی در وبلاگ این برنامه همراه با تغییری که در ساعت برگزاری امتحان ریاضی به وجود آمده در وبلاگ قرار می گیرد.


خبر فوری(جدید)

باسلام خدمت دوستان محترم هم کلاسی


با پیگیری که در مورد امتحان ریاضی از آموزش دانشکده انجام شد قرار بر این شد که امتحان ریاضی در تاریخ 89/10/20 ساعت 10-12 انجام شود.

(همان تاریخی که همه ی دوستان با آن موافق بودند و برای آن در ذیل برگه امضا کردند) .

عفاف از نگاه مقام معظم رهبری

هنوز هم ما اهل كوفه هستيم...

سلام
لطفا از مردم كوفه مسيرتان را جدا كنيد

قرار نبود ديگه مطلب بنويسيم (واسه يه مدتي) ولي اين نظرات رو كه ديدم به يه نتيجه اي رسيدم كه حيفم اومد شما رو هم در جريان نذارم

كاش كسايي كه انقد دم از وفاداراي و بيزاري از مردم كوفه ميزنن يه خورده هم به خودشون برسن. چرا من هر حرفي كه ميزنم شما اشتباه برداشت ميكنيد؟؟؟ طنز مينويسم ميگين فلاني داره خودشيريني ميكنه؟؟ جدي مينويسم ميگين تو آدم مغروري هستي؛ انتقاد ميكنم ميگين چون نيم نمره ازش كم شده اينطور ميكنه؛ خلاصه هرچي ميگيم شما يه چيز دارين كه واسه بنده درست كنيد.

آخه براي گرفتن حق همكلاسي هم بايد توضيح داد؟؟؟ بعضي از دوستان (نه همه فقط بعضي از دوستان) روي مردم كوفه رو هم سفيد كردن. شما خودتون پيشنهاد ميدين بعدش ما كه مطرح ميكنيم جنجال درست ميشه. يه خورده انصاف بد نيست به خدا. ميشه يكي پيدا بشه و بگه آقايون و خانم ها ما كه قول داديم بهم كه دوست همديگه باشيم پس چرا تا آخرش نميمونيد؟؟ يه خورده مرد بودن واسه همه لازمه (چه خانم و چه آقا)

(امام حسين (ع) ميفرمايد : دين نداريد لااقل آزاده باشيد) 


اين شعر رو چند وقت پيش گفتم / بد نيست بخونيدش

چرا براي دلم اعتماد تعطيل است

چرا براي شما اعتقاد تعطيل است

چرا شما همگي مثل مردم كوفه

كنار رهبرتان اتحاد تعطيل است

چه دست هاي دعا و چه چشم خونباري

نماز بي اثر و إن يكاد تعطيل است

چه زرد و سرد و منافق شديد اما حيف

كه حد به خاطر اين ارتداد تعطيل است

كسي كه دل به شما بسته سرخوش محض است

به عهد ناقصتان استناد تعطيل است

در اين فضاي زمستان شكست ساقه ي گُل

بهار هم نرسيد و معاد تعطيل است

كسي براي معلم نمي كند تره خورد

هميشه مدرسه ي باسواد تعطيل است

شد آرياي مكلف ، مقلد معشوق

كه بعدِ مرجع من اجتهاد تعطيل است


عکس های خلاقانه

سلام بچه ها / حالتون خوبه ؟؟؟ سلامتید ؟؟؟ خب خدا رو شکر... از اونجا که موضوع بحث روانشناسی امروز (دوشنبه) خلاقیت بود ما هم گفتیم چندتا عکس خلاقانه واستون بذاریم حال کنید.

ضمنا نظر رو فراموش نکنید (راجع به بیانیه جدید جنبش فرا تعطیلی طلب کلاس (جفتک) هم نظر بدین ببینم موافقید، مخالفید چطوره....)

خواهشا فقط با اسم واقعي نظر بدين تا حق هيچكس ضايع نشه (لطفا)

راستي بچه ها توي خبرنامه وبلاگ (سمت چپ - زير نظرسنجي ها) هم عضو بشين تا هروقت وبلاگ به روز شد يه ايميل برتون ارسال بشه و بهتون اطلاع بده.

و اما عکس ها




بقیه عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید

ادامه نوشته

بيانيه شماره دو/ جنبش فراتعطيلي طلب كلاس/ جفتك

با عرض سلام خدمت همه همراهان جنبش؛ بيانيه شماره دو را به شرح زیر خدمت همه عزيزان تقديم ميكنم:

دوستان من؛

امروز اوضاع به گونه اي درآمده كه تشخيص روز تعطيل از غير تعطيل براي جنبش هم سخت شده است. همه در كفش ما پا ميكنند حتي به تازگي در پاي ما كفش هم ميكنند. يك روز دولت تعطيل ميكند ، يك روز شهرداري ، يكروز .... اين چه بساطي است پس ما كي را تعطيل كنيم؟؟؟ يك بينش عميق نياز دارد تا فهميد چه روزهايي براي تعطيلي مناسب هستند. البته خدا رو شكر جز عده بسيار قليلي از دانشجويان بي بينش، ۹۹٪ داراي نگاه عميق هستن و مسئولين جنبش هم خدارا شكر از اين بينش بي دريغ نيستند.

بزرگواران و بزرگ واران (توجه كنيد خيلي بين اين دوتا فرق هست/ بينش لازم داره)

ما نمي خواهيم كلاس را به تعطيلي بكشانيم بلكه كلاس مدام از ما ميخواهد كه به تعطيلي كشيده شويم و دست از سر ما برنمي دارد. برخي از دوستان ناباب به تازگي نظر داده اند كه ديگر كلاس را تعطيل نكنيم ولي زهي خيال باطل. ما فريب شما را نخورده و به راه خود ادامه خواهيم داد.

شجاعان بي باك

چگونه عده اي با نام عظيم (جفتك) ميخواهند در ميان همكلاسي ها تفرقه ايجاد كنند؟؟؟ آيا نمي بينيد كه بعضي ها مي خواهند براي بي كفايت نشان دادن جنبش ، زودتر از موعد مقرر كلاس را تعطيل كنند؟؟؟ اما ما اجازه اينچنين شيطنت هايي را نخواهيم داد و به تازگي مطلع شده ايم كه استكبار جهاني و اسراييل خونخوار پشت اين برنامه هستند... ميخواهند تفرقه ايجاد كنند/ نگذاريد عزيزان

دلاور مردان و شيرزنان

كلاس در خطر است. من خطر ميبينم به وضوح . حتي چيزهايي به من رسيده كه برخي چيزها به شدت چيز شده اند كه نگذارند ما چيزي بشويم ولي ما چيزتر از اين چيزهاييم. و به كوري چشمانشان،  چيزشان را  چيز ميكنيم. (فتنه شان را خنثي ميكنيم). در كل اتحاد خودتان را از دست ندهيد.

فرزندان جنبش

اين آخرين تصميم بزرگ اين ترم است؛ بعد از عاشورا و تاسوعا هيچ يك از افراد كلاس در صحن علني و غير علني دانشگاه حاضر نگردند تا مشت محكمي باشد بر دهان ياوه گوياني كه با رسانه هاي عظيم الجثه خود تبليغ ميكنند كه كلاس ما متحد نيست.

آري، در اين برهه حساس تاريخي بار ديگر اثبات ميكنيم كه ما پشت هم هستيم وشعار اين بيانيه نيز اين است:

تعطيلي عاشورا و تاسوعا

همكلاسي؛ حق مسلّم ما

بيانيه شماره دو

جنبش فراتعطيلي طلب كلاس (جفتك)

 

هم كلاسي - تعطيلي - اتحاد - عاشورا و تاسوعا

اين هم عكسي از اتحاد بچه هاي كلاس

این تیتر شما را یاد چه چیزی می اندازد؟  علم بهتر است یا ثروت

بچه که بودیم از ترس نمره و معلم می گفتیم : علم ! و ادعایمان می شد که خیلی به این ارزشها پایبندیم و علم را به هیچ چیز حتی ثروت ترجیح نمی دهیم !اما کمی که بزرگتر شدیم فهمیدیم که اینطورها هم نیست علم همیشه هم بهتر نیست !اتفاقا در این روزگار اگه ثروت داشته باشی علم هم داری !

 

ادامه نوشته

آب و رابطه آن با جامعه شناسی

سلام به بچه های خوب و مهربون (همینطوری گفتم که کلمه کم نیارم) کلاس پژوهشگری. انشالله که حال همتون تووپ باشه. میخوام به حرف آقای صفرپور که توصیه کردن علمی حرف بزنیم گوش کنم و چند کلام علمی بحرفم.

آب کلا چیز خوبیه (قبول دارین؟؟؟ خب خدارو شکر) واسه همین میخوام در مورد آب و رابطه اش با جامعه شناسی و مخصوصا مبانی اون صحبت کنم.

همانطور که میدانید (چقد سخته اینطور حرف زدن) داشتم میگفتم ، (کجا بودیم؟؟؟...) آها، همانطور که میدانید اولین جوامع انسانی در کنار آب ها به وجود آمدند (البته نه هر آبی) آب های پاک و تمیز و خشگیل مشگیل.

اینطور شد که اجداد بزرگ ما که عکسشون رو در زیر مشاهده میکنید به سمت آب سوق پیدا کردن

آب در جامعه شناسی - انسان نخستین - اجداد ما

بعد از این بود که آب به همه جا آمد و حتی درگیری های فراوانی را به وجود آورد و باعث قتل هزاران نفر از اجداد بزرگوار ما (یه چیزی توی مایه های عکس بالا) گردید. (توجه کردین جدمون چقد خوشحاله بعدش میگن طنز ننویس مگه میشه قیافه ناز و خندان این مرد نیزه به دست رو دید و طنز ننوشت؟؟)

خلاصه بله... آب تا اونجا پیش رفت که حتی بعضی ها معتقدن که جنگ سوم جهانی سر بحران آب هستش.

اما مبحث شیرین آب هنوز تموم نشده. آب به تازگی سر کلاس ها هم یافت شده. تعجب نکنید. به دوسوال زیر پاسخ بدید تا بفهمید قضیه از چه قراره.

شما در ادامه مطلب دو عکس را مشاهده خواهید کرد که در بالای هر عکس دو سوال مطرح شده. پس از پاسخ به سوالات نظر رو فراموش نکنید.

سوال یک/ اگر هر استاد یک میز کار داشت به نظر شما میز کار کدام استاد این شکلی بود؟؟؟


سوال دو / این بچه (کوچولو موچولو) نوه کدام یک از اساتید محترم می تواند باشد؟

( پاسخ های خود را برای ما ارسال کنید ... ضمنا به درست ترین پاسخ ها نیم نمره اعطا میگردد)

بیانیه شماره یک

بعد از کلی فکر کردن به این نتیجه رسیدم که مگه من دستم چیز شده یا چه چیزیم از بعضی چیزا کمتره که نتونم چیز بدم؟؟ منم از این به بعد هر ازگاهی میخوام بیانیه بدم و نظرات خودم رو اعلام کنم (بیانیه ها رو بخونید حالش رو ببرین)

بیانیه شماره یک - دانشجویان مومن و خدا جو

امروز که در این برهه ی حساس تاریخی قرار گرفته ایم باید همه دست به دست هم دهیم و این وبلاگ را پررونق و زیبا کنیم. چگونه عده ای می خواهند حق قانونی مارا در تعطیلی کلاس های درس خودمان بگیرند. طبق قانون ما هروقت حال کنیم کلاس را تعطیل و به استاد خسته نباشید می گوییم.

عزیزان پژوهشگر و پژوهشگران عزیز؛

طبق نص صریح قانون اساسی کلاس خودمان : < هرگونه تعطیلی مسالمت آمیز، بلا مانع بوده. چنانکه با استفاده از سلاح گرم و سرد نباشد > پس ما حق داریم که بگوییم - جنبش فرا تعطیلی طلب کلاس - (جفتک) هروقت را لازم بداند با استفاده از همین بند قانونی تعطیل نماید و اساتید هم اجازه ندارند با باتوم (خودکار) ما را فلک کنند (غیبت بگذارند)

دوستان و همراهان جفتک (جنبش فرا تعطیلی طلب کلاس)

امروز هرکس در هر گوشه جهان که باشد ( یه کم جوگیر شدم - ببخشید) میتواند به عنوان نویسنده در این وبلاگ که بخشی از آن سهم (جفتک) است مشارکت نماید و مطلب درج کند (بدون هیچ منع قانونی) پس جان مادرتان هی نظر ندهید که ما هم میخواهیم نویسنده وبلاگ شویم

همراهان ، برادران و خواهران

اکنون هرکس که میخواهد در وبلاگ نویسنده باشد تنها کافی است نام و نام خانوادگی خود را در نظرات اعلام نموده و آدرس ایمیل (رایانامه خودمان را میگویم) بگذارد تا حداکثر 24 ساعت بعد پسورد برای درج مطلب برای او ارسال شود. همچنین میتوانید با مراجعه حضوری (مثلا اگر مسیرتان دور است چاپار بفرستید) و سرکلاس به صورت سنتی پسورد بگیرید (از آقای صفرپور)

دانشجویان گُل ( توجه کردین، کم کم دارم پسرخاله میشم)

این بیانیه ها را چاپ کنید و بین هم بندی های خود (هم کلاسی های سابق) پخش نمایید تا همه از وجود این وبلاگ مطلع شوند و بیایند مشارکت کنند. ضمنا به کوری دشمنان <ما بیشماریم> (این شعارها همه مال خودمه ، یه موقع فکر نکنید از جایی کش رفتم)

ضمنا ما هرگونه قانونِ حذف را به شدت محکوم کرده و برای تغییر آن (chang) دست به هرکاری میزنیم و زیر بار هیچگونه قانون خشن نخواهیم رفت و باشعار زیر تمام این قوانین استادپسندانه را نابود خواهیم کرد/

تا تغییر قوانین کلاسی

همکلاسی، پشت همیم اساسی

بیانیه شماره یک

جنبش فرا تعطیلی طلب کلاس (جفتک)

ميشه شجاع بود

قرار نيست اينجا كسي از كسي ديگه بترسه يا فكر كنه كه اينجا هم كلاس درسه

اينجا همه آزادن هر حرفي كه دوست دارن بزنن و هر انتقادي كه دلشون ميخواد مطرح كنن

با اسم خودتون بحرفيد. چرا موقع نظر گذاشتن اسم واقعي نمي نويسيد؟؟؟؟؟

بابا ناسلامتي شما دانشجوييد ها..... يه كم شور يه خورده هيجان. دست به كار بشين ديگه

والله همه كلاسا واسه هماهنگيشون (تعطيل كردن، اومدن، نيومدن و....) از وبلاگ هاي كلاسي استفاده ميكنن ولي متاسفانه كلاس ما انگار نه انگار.

يه ياعلي محكم بگيم و از امروز شروع كنيم

يه نظرسنجي جديد هم گذاشتم حتما حتما حتما توي نظرسنجي ها بشركتيد (يعني شركت كنيد)

امروز هم به همه خوش گذشت كه استاد نظري نيومد ( البته ما كه زبان با شما نداريم) سه شنبه هم زبان تعطيله بريد حالشو ببرين.

راستي اين هفته كنفرانس جامعه شناسي با كدوم گروهه؟؟؟؟

بچه ها كمك كنيد كه وبلاگ سريع به روز بشه. ضمنا خدارو خوش نمياد كه بدون نظر از وبلاگ بريد

منتظرتون هستم

سلام

وقتي وارد اين وبلاگ مي شين ديگه قرار نيست فقط از درس حرف زد

هرچه دل تنگتون ميخواد بگين (شعر - داستان - درددل - جك - مطالب درسي - انتقاد از اساتيد و دانشجويان و....)


من نظرات رو باز ميذارم كه صداتون رو همه بشنون (آخر روشنفكري)

ولي خواهشا از به كار بردن كلمات نامتعارف پرهيز نماييد.


هركس ميخواد جزو نويسندگان وبلاگ باشه سريع به ما اعلام كنه


ضمنا تا يادم نرفته توي نظرسنجي ها هم شركت كنيد


براي همه تون آرزوي موفقيت ميكنم